Even weg van de dagelijkse sleur en brainstormen. …

Even weg van de dagelijkse sleur en brainstormen. Creativiteit moet weer opleven na een dagje survivalen of uitrusten in Friesland. Voor dit laatste koos de top van SBS6 om na te denken over een eventueel tweede zender. Het gaat immers zo goed met het commerciële sbs 6 dat adverteerders voor de deur staan te springen, een tweede zender is aldus gemakkelijk gefinancieerd. Bovendien is het aantrekkelijk wanneer er naast de bestaande drie publieke omroepen en de drie zenders van de Holland Media Groep een wat sterker evenwicht komt van sbs 6. Hoe een dergelijke nieuwe zender echter inhoudelijk ingevuld moet worden is dé grote vraag. Geen kopie van het huidige sbs roept een brainstormer want het is duidelijk dat daar niemand op zit te wachten. “Aanvankelijk gingen onze gedachten ernaar uit om het aanbod van SBS6 vooral toe te spitsen op vrouwen, en een nieuwe zender op mannen.” De beslissing, of het en zo ja wat het wordt, zal dit jaar nog vallen.

Gerelateerde berichten