Muziekzender The Music Factory (TMF) heeft een eigen entertainmentwinkel op internet geopend. Deze TMF Shop is een samenwerking met CD Teleshop. CD Teleshop levert het winkelsysteem en het assortiment (300.000 titels) en verzorgt de back-office. Ook organiseren dit bedrijf bouw en beheer van de site en de achterliggende databasesystemen. TMF levert zijn merk en marketing. In de TMF Shop is ook informatie over hitlijsten te vinden. Daarnaast verschijnen er online nieuwsbrieven waarop fans zich kunnen abonneren. TMF zal de site promoten met tv-commercials en verwijzingen in shows. Op de twee andere sites van de televisiezender, www.tmf.nl en www.tmf.be, komen hyperlinks te staan naar de TMF Shop. CD Teleshop zorgt voor de verdere online marketing. Gezamenlijk zullen de partijen verkoopacties, prijsvragen en kortingsacties ontwikkelen, die aansluiten op de televisieprogramma’s en evenementen van TMF. TMF is een initiatief van Lex Harding en multimediabedrijf Arcade. De zender heeft een eigen kledinglijn, een collectie schoolspullen en geeft een serie cd’s uit. Deze artikelen en alle overige TMF-merchandise is straks ook online te verkrijgen.(Adfo)