Zendtijdverkopers

Hierbij een oproep aan alle zendtijdverkopers van RTV mediakanalen (van John kersten)

Als radioman in hart en nieren adviseer ik sinds jaar en dag op het gebied van radioreclame en hoop dat, door mijn advies, de bedrijven deze vorm van adverteren opnemen in hun communicatieplan voor zover die aanwezig is. Ik weet als geen ander wat de impact van een radiocommercial is en breng dit, gelukkig, met succes over aan mijn accounts. Toch merk ik, en dat stoort mij enorm, dat wanneer een bedrijf zijn reclamebudget door een reclamebureau laat beheren er vaak negatief door deze bureau’s geadviseerd wordt. Ik heb sterk het vermoeden dat dit aan het gebied ligt waarin ik werkzaam ben.

Wanneer er positieve berichten zijn hieromtrent hoor ik dat graag, met deze berichten zou ik mijn pleidooi kracht kunnen bijzetten. Ik durf hardop te zeggen dat een reclamebureau er te weinig aan verdient en/of ze er totaal geen kennis van hebben, wat natuurlijk een zeer kwalijke zaak is wanneer je het reclamebudget van een bedrijf min of meer beheert.
Wie ondersteunt mij met mijn actie tegen deze onkundige, waardeloze zakkenvullende reclamebureaus. De regio waarin ik werkzaam ben is Nijmegen en omstreken. Reacties zijn welkom op: John@multicreative.demon.nl.

Gerelateerde berichten