Als aanloop naar de herfstprogrammering heeft Radio Donna zijn site op Internet grondig opgefrist. Luisteraars kunnen er voortaan alle playlists raadplegen. Voorts lanceert Donna een stickeractie waarmee vier auto’s te winnen zijn. Donna-baas Bert Geenen kondigt het beschikbaar stellen van de inhoud van de programma’s aan als een absolute primeur voor ons land. In de vorm van een database krijgen de surfers een overzicht van alle platen die de dag zelf en de voorbije week werden of worden gedraaid. Alles is ingedeeld per programma, maar er kan ook worden gezocht op titel en/of uitvoerder(s).
De site omvat voorts nog allerlei weetjes over Donna, zoals over de nieuwe programma’s die vanaf september de ether ingaan. Dat is onder meer het geval voor Donna’s Hitlijn, een swingend verzoekprogramma dat van maandag tot vrijdag tussen 12 en 13 uur op antenne gaat. Alexandra Potvin presenteert het, net als Hitkracht dat ’s zondags tussen 16 en 17 uur voortborduurt op het gelijknamige programma op TV 1. De overige nieuwe programma’s vinden we alle in het weekend. Zaterdag tussen 10 en 12 uur presenteert Evert Venema De fun files, een blik op de wereld vanuit een onverwachte invalshoek.
Letterlijk verlengd wegens succes is De weekendshow. De tot een vlot geheel aan elkaar gemixte hits zijn voortaan niet enkel op zaterdag maar ook op zondag tussen 17 en 19 uur te horen. Nog op zondag wordt de Geloof-, hoop- en liefdeshow vervangen door een modernere versie die Brieven en lieven is gedoopt. Anne Gies zorgt voor de presentatie.
Om dat alles voldoende in de belangstelling te brengen, lanceert Donna een stickeractie. Van maandag 13 september tot en met zondag 10 oktober kan wie een Donna-sticker kleefde in de prijzen vallen. Elke week worden drie reischeques, een gettoblaster, een stereo-installatie en een Donna-pakket weggegeven. De hoofdprijs is telkens een Smart-auto.(Standaard)