Reclame op radio en televisie is niet meer zo saai als het was, stelt het Humoristisch Elektronisch Tijdschrift vast.
Reclame is een leuk en onderhoudend fenomeen. HeT.NL ontdekten echter dat sommige reclamemakers ons (de kijkers en de luisteraars) door middel van reclame dingen proberen te verkopen.
En dat, waarde lezers, kan toch niet de bedoeling van reclame zijn! Dit en meer schokkende zaken kunt u deze week lezen in een speciale editie van HeT.
Een voorbeeld (Omo-reclame gein ?)
HeT doet alvast een suggestie voor een nieuwe spot.
Twee bouwvakkers storten beton in een bouwput. De ene kiept en de ander houdt de kuip recht.
B1: K*t, beton op mijn overall. Nou, die kan ik wel weggooien.
B2: Welnee, gewoon OMO Plus gebruiken.
B1: Lul niet man, dat gaat er nooit meer uit.
B2: Wel met OMO Plus, want OMO Plus heeft hi-intensity fibertackling.
B1: Gelukkig.
B2: Ja en kun je nu ophouden met mijn overall-zakken vol te storten met beton?
B1: Waarom? Jij hebt toch OMO Plus? Ha, ha, ha. (HeT)