De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37%. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (15%), door Journaal 20.00 uur, Netwerk, Tussen kunst en kitsch en In de clinch. TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (27%), door de verslagen van de wedstrijden in de Champions League. Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (21%), door het verslag van de wedstrijd Ajax – Real Mallorca.
RTL 4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 16%, RTL 5: 3%, Veronica: 13%, SBS 6: 9%, Net 5: 3% en Fox 8: 2%. Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (Medianed / NOS)
Gerelateerde berichten
Adam Curry praat met Radio Veronica [UPDATE]
24 oktober 2003
RTL4 marktleider in kerstweek
28 december 2004
In gesprek met: Gerard Ekdom, DJ op Radio3FM
19 november 2001
Verstappen lanceert Club Classics Mix bij Veronica
27 juni 2012
Headlines uit de krant: maandag 26 juni
26 juni 2006