BUSINESS NIEUWS RADIO START NIEUW MEDIA-PROGRAMMA

DutchMedia meldt dat Business Nieuws Radio (BNR) op 8 januari 2000 zal starten met een nieuw media-programma onder de titel ‘Medialand’, in samenwerking met het reclame-vakblad ‘Adformatie’. Bas Bovenberg zal het tweemaal per week presenteren: op zaterdag van 13.15 tot 13.40 uur en op zondag van 16.15 tot 16.40 uur. Momenteel loopt er op BNR wekelijks een item over marketing en communicatie, waarvoor wordt samengewerkt met het vakblad ‘Nieuwstribune’. Die samenwerking zal nu worden stopgezet.

Volgens BNR wordt het programma redactioneel en productioneel door de commerciële nieuwsomroep zelf gemaakt, maar wordt de onderwerpenkeuze in samenspraak met Adformatie bepaald. De doelgroep van het programma is de media- en reclamebranche. Er zullen korte nieuwsitems en circa twee achtergrondgesprekken per uitzending te horen zijn. (RadioVisie)