De Stichting Etherreclame lanceert op 26 juli a.s. een vernieuwde website.
De nieuwe website biedt vier ingangen voor verschillende doelgroepen: ‘zakelijk’ voor adverteerders, media- en reclamebureaus, ‘informatie’ en ‘amusement’ voor studenten en consumenten en ‘Loeki de Leeuw’ voor kinderen. Met de nieuwe site wil de Ster dé reclamesite van Nederland worden. Het internetadres “Ster.nl is hetzelfde gebleven
In de hoofdrubriek ‘zakelijk’ is voor adverteerders, reclame- en mediabureaus zeer uitgebreide informatie te vinden over het aanbod van de Ster op het gebied van radio- televisie- en internetreclame. Adverterend Nederland treft op de site onder andere tarieven, inkoopmogelijkheden, onderzoek en cases aan.
Eind juli zal een nieuwe radio en tv-campagne voor de site van start gaan, met als centrale boodschap ‘Ster.nl, midden in de reclame!’. De Ster verwacht tegen het einde van dit jaar het huidige aantal pageviews per maand van 300 duizend minimaal te hebben verdubbeld. (Adformatie)