TMF versterkt

The Music Factory (TMF) heeft bekend gemaakt haar programmering in de avond voor de doelgroep 20 tot 34 jarigen te versterken. Deze leeftijdscategorie is een voor adverteerders aantrekkelijke groep.Het programma ‘TMF Late’ dat concertregistraties, festivalverslagen en interviews van en met ‘rijpere’ artiesten uitzendt wordt hiertoe naar het tijdsblok 21:00 tot 23:00 uur verplaatst.

TMF geeft in haar programmering ook meer aandacht voor nieuwe media. Zo dient SonjaSilva.com de link met nieuwe Internet en GSM (SMS) te leggen. En zal TMF onder de programmatitel ‘CyberSite!’ een wekelijks Internet-programma dat op jongeren is gericht, uitzenden. TMF schrapt overigens het programma ‘NL (Made in Holland)’ waarin expliciet aandacht wordt gegeven aan Nederlandse muziek.

Volgens de zender is er voldoende aandacht voor het genre in de algehele programmering. Ook het magazine-achtige programma ‘D-day’ keert niet terug in de programmering, die horizontaler van opzet is. (Broadcast)

Gerelateerde berichten