Op maandag 2 april wordt het landelijke radiostation van de Holland Media Groep onder de nieuwe naam Yorin FM gelanceerd. Dit interactieve hitstation zendt zeven dagen per week uit en stelt de voorkeur van de luisteraar centraal. Zo kunnen zij hun invloed doen gelden op de programmering en de inhoud van Yorin FM.
Door de samenwerking met de fans komt onder meer het programma “Yor 25” tot stand, een door de luisteraars samengestelde lijst van de 25 meest aangevraagde songs van die dag. Muziekliefhebbers stemmen namelijk op hun favoriete track op de officiële website van Yorin FM, www.yorinfm.nl. “Yor 25” wordt van maandag tot en met donderdag uitgezonden van 19.00 tot 21.00 uur. Daarnaast wordt het luisterpubliek aangemoedigd om haar mening te geven over talloze actuele kwesties. Elke werkdag maken de luisteraars van Yorin FM hun mening kenbaar door op yorinfm.nl te reageren op de stelling van de dag. De uitslagen van deze polls zijn te horen in de nieuwsbulletins bij Yorin FM.
In de eerste week van april pakt Yorin FM gelijk stevig uit. De hele week staat in het teken van de spectaculaire actie “Meet The Superstars”, waarmee luisteraars kans maken op geheel verzorgde trips naar concerten van de groten der aarde als Madonna, REM en Red Hot Chili Peppers. Deze exclusieve concerten vinden plaats op de meest dynamische plekken ter wereld. Zo voert Yorin FM de gelukkige muziekfan naar onder meer Moskou, Singapore, Parijs en New York. Ook de rest van het jaar staat Yorin FM bol van de acties en evenementen. Zo luidt “jouw nr. 1 hitradio” op zaterdag 12 mei de zomer in met de pre-summer party “Summer Vibes” in de Heineken Music Hall.
Verder wordt Yorin FM begin juni tijdelijk omgedoopt in Bon Jovi FM en keren naast de Mega Music Dance Experience ook de immens populaire Drive In Movies terug. Bij Yorin FM is de invloed van de luisteraar altijd hoorbaar aanwezig. Kortom, “Yorin FM: Yorin Control”.