De publieke omroepen behaalden in week 21 een gezamenlijk marktaandeel van 37 procent, 2 procent minder dan de week ervoor. De commerciële zenders kwamen samen uit op 49 procent, drie procent meer dan in week 20.
Met name SBS6 deed het uitstekend met 15 procent marktaandeel, vier meer dan in week 20. De spannende bekerfinale PSV-Twente droeg daar aan bij, met 2,190 miljoen kijkers. De SBS-zenders kwamen samen uit op 24 procent, waarbij Net5 5 procent en V8 (opnieuw) 4 procent scoorden. HMG-zenders RTL4, RTL 5 en Yorin behaalden respectievelijk 15, 4 en 6 procent.
Het zondagse Journaal van 20.00 uur breekt niet met de traditie en was weer het best bekeken programma van de week: 2,895 miljoen kijkers. Studio Sport op zondag met de ontknoping in de KPN Eredivisie volgt met 2,4 miljoen kijkers, nummer 3 is de Champions League-finale met 2,2 miljoen kijkers. De cijfers zijn afkomstig van het Intomart CKO. (Adformatie)