Commerciële zenders op 40 procent in week 32

De publieke omroepen behaalden afgelopen week (week 32) een gezamenlijk marktaandeel van 31,3 procent, de commerciële zenders opgeteld 40,5 procent.

De zenders van de Holland Media Groep kwamen uit op 22,3 procent. RTL4 had 13,1 procent, RTL5 4,7 en Yorin 4,5. De SBS-zenders scoorde samen 18,2 procent. SBS 6 11,4, Net5 3,5 en V8 3,3.

Het best bekeken programma van week 32 is Hart van Nederland (SBS) van woensdag met een kijkdichtheid van 9,7 procent. Daarna volgt het Journaal van 20.00 uur op maandag met 9,1 procent, Villa Felderhof met 8,1 procent, PSV-Utrecht (Johan Cruijff Schaal) 8,0 en het Journaal van 22.00 uur op woensdag met 7,1  [Adformatie / SKO / Radio.nl].

Gerelateerde berichten