De commerciële tv-zenders behaalden in week 11 opgeteld een marktaandeel van 41,3 procent. De publieke omroepen hadden een gezamenlijk aandeel van 36,4%. HMG had met zijn zenders RTL4 (17,7), RTL5 (4,3) en Yorin (4,6) samen ruim een kwart van de markt: 26,6. SBS had met SBS6 (8,4) Net5 (3,6) Veronica (2,7) 14,7 procent. Marktleider in week 11 was Ned 2 met 18,3%
Best bekeken programma van de week was Studio Sport van gisteravond 19.00 uur met bijna 3,5 miljoen kijkers. Het daaropvolgende Journaal van 20.00 uur staat op een tweede plek met 2,7 miljoen kijkers. De nummer 3 was Idols met 2,4 miljoen, gevolgd door het tweede deel van Studio Sport van gisteravond met 2,3 miljoen belangstellenden. GTST van maandag staat met ruim 2,1 miljoen kijkers op een vijfde plaats. [Adfo/Radio.NL]