1.8 miljoen kijkers voor Gouden Loeki

1,8 Miljoen kijkers zagen woensdagavond de bekendmaking van de winnaar van de Gouden Loeki 2004. Tijdens de live uitzending van de Ster werden via telefoon en SMS 70.000 stemmen uitgebracht op de Top 5 commercials van 2004. ‘Leeuw’ van Centraal Beheer Achmea won.

Vanaf 1 december, toen de 36 genomineerde commercials van 2004 bekend werden gemaakt, is in totaal 135.000 keer gestemd, in eerste instantie via internet. Tijden de live uitzending kon alleen op de Top 5 worden gestemd. Op de plaatsen 2 tot en met 5 eindigenden achtereenvolgens ‘Schoonmaaksters’ van Centraal Beheer Achmea, Huis aan Huis van Citroen, ‘Ruud Gullit’ van Fortis en Booming Car/EK van Delta Lloyd. De Gouden Loeki 2004 had een gemiddelde kijkdichtheid van 1,5 miljoen kijkers (marktaandeel 22,6%). [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten