De radiostations van RTL Nederland, Yorin FM en RTL FM, sluiten 2004 met veel vertrouwen voor de toekomst af, zo laat RTL Nederland weten. Het gezamenlijke marktaandeel (Yorin FM en RTL FM in de doelgroep 20 – 49 jaar) is van 5.0% naar 9,3% gestegen, een groei van bijna 90% volgens de luistercijfers van november-december 2004.
RTL FM laat in haar doelgroep Boodschappers 20 – 49 jaar een stijging zien van 2,4% naar 3,8% waardoor het station met bijna bijna 60% groeide. Tijdens de decemberperiode waarin de radiostations traditiegetrouw hevig concurreren, heeft RTL FM door de Kerstwensenactie luisteraars voor zich te winnen. Het zenderaandeel in de doelgroep vrouwen 20 – 49 jaar is naar 4,5% gegroeid, waar RTL FM een jaar geleden nog 2,6% scoorde. Yorin FM heeft in een jaar tijd haar zenderaandeel meer dan verdubbeld door van 3,6% naar 8,2% te stijgen. [Radiowereld.NL]