RTL4 was met 16,5 procent marktleider in week 21. RTL5 met 4,0 en Yorin met 5,5 brachten het aandeel van RTL Nederland op in totaal 26 procent. De publieke zenders scoorden samen 32,3 procent: Nederland 1 11,7, Nederland 2 15,2 en Nederland 3 5,4. SBS Broadcasting kwam op 19 procent: SBS6 11,1 Net5 4,2 en Veronica 3,7.
Best bekeken programma in week 21 was de Champions League-finale AC Milan-Liverpool met bijna 2,8 miljoen kijkers. Postcodeloterij Miljoenenjacht scoorde 2,17 miljoen kijkers. De Amstel Cup-finale tussen Willem II en PSV was goed voor bijna 2,1 miljoen kijkers. GTST van maandag trok bijna 2 miljoen belangstellenden gevolgd door het maandagse 20.00 uur Journaal met 1,8 miljoen. Studio Sport op zondag, zonder eredivisievoetbal, kwam niet in de toptien. [Adformatie/Radio.NL]