RTL FM weet haar luisteraars ook in februari en maart vast te houden. Het muziekstation handhaafde in de maanden februari en maart het zenderaandeel van 3,3% in de doelgroep 10+. De zender laat volgens een persbericht een stijging zien in de doelgroepen Boodschappers 20 tot 49 jaar en 20 tot 34 jaar. In de doelgroep Boodschappers 20 tot 49 jaar stijgt het zenderaandeel van RTL FM in februari-maart van 4,2% naar 4,7%.
Op doordeweekse dagen levert de avond tussen 19.00 en 24.00 uur hier een goede bijdrage aan. Dit tijdvak laat een stijging zien van 26%. In het weekend groeit het programma Love Songs, gepresenteerd door Julia Samuël, in de avonduren met 29% naar een zenderaandeel van 4,9% (december-januari 3,8%).
Ook bij de jongeren (20 tot 34 jaar) klimt RTL FM flink. Was het marktaandeel in januari – februari 3,1%, in februari – maart stijgt het station naar 3,8%. Deze stijging is op doordeweekse dagen in alle uren terug te vinden. [Radiowereld.NL]