Het KRO programmablad Studio krijgt vanaf editie 19 (13 mei 2006) een nieuw gezicht met een nieuwe naam: KRO Magazine. Met deze geheel gerestylde programmagids wordt volgens de KRO een nieuwe, jongere doelgroep aangesproken. KRO Magazine richt zich op de bewuste veertig-plusser die houdt van het goede leven maar die ook sociaal betrokken is bij de samenleving.
In haar formule zal KRO Magazine naast uitgebreide aandacht voor programmagegevens makers aan het woord laten. Zij zullen vertellen over hun ervaringen achter de schermen bij hun programma. Zo zal Yvon Jaspers vertellen over wat zij meemaakt tijdens haar werk voor Boer zoekt Vrouw. Ook Anita Witzier (Memories) en Rob Kamphues (De Reünie) gaan schrijven voor het blad. Derk Bolt blijft verbonden aan KRO Magazine en schrijft over Spoorloos.
KRO Magazine onderscheidt zich van andere programmabladen door op zoek te gaan naar diepgang en perspectief. Op 9 mei ligt het vernieuwde blad in de winkels. [Radiowereld.NL]