De commerciële radiozender Caz heeft de verkoop van reclameruimte op de website ondergebracht bij E Power Online Advertising. Hiermee is Caz de 26e website in het channel Entertainment van E Power waaronder Radio.NL, de grootste radiowebsite in Nederland met 50.000 unieke bezoekers per dag.
Rob Zomer, sales manager bij Caz: “De specialisatie van E Power in de entertainmentbranche is voor ons reden om de verkoop van onlinereclame onder te bengen in dit saleshouse. Caz! hecht veel waarde aan interactie met de luisteraar. De website speelt daarbij een hele belangrijke rol.”
Jan Lagrouw, directeur van E Power: “Per 1 december jl. participeert E Power in het online-onderzoek van STIR, de eerste resultaten worden op 19 januari bekend gemaakt. De toetreding van Caz! levert een substantiëel aantal bezoekers, waarmee wij een bereik van ruim 3% verwachten in ons channel Entertainment.”
E Power en Caz hebben ook besloten om de versterkende factor van onlinereclame in combinatie met commercials op de radio te onderzoeken. [Radiowereld.NL]