Het landelijke commerciële radiostation Caz schijnt volgens de regionale commerciële hitzender Wild FM uit Noord-Holland een bijna dezelfde uiting te gebruiken, en twijfelt nu een beetje aan de creativiteit van haar concullega.
Creatief directeur Dave Leusink: “Ik moest wel lachen toen ik een mailtje kreeg, waarin stond dat Caz een bijna dezelfde slogan als Wild FM gebruikt. ‘10 Hits op een rij, reclame vrij’ is een uiting die we al bijna een jaar hanteren, en nu blijkt Caz dus ‘40 minuten hits, reclamevrij’ te roepen. Enorm toevallig dus dat zij nu een bijna dezelfde uiting gebruiken.
Wild FM heeft zeker wel begrip voor de druk die Caz waarschijnlijk voelt vanwege de alsmaar aanhoudende negatieve publiciteit, maar ja, door zo simpel te kopiëren worden ze ook niet heel snel serieus genomen. Wild FM wenst Caz dan ook een prettige wedstrijd, en als de creatieve afdeling van Caz ons nog een flesje Baileys voor de moeite stuurt, lekker tijdens de vrijdagmiddagborrel, dan hebben we het helemaal nergens meer over” [Radiowereld.NL]