RTL5 tweede zender van Nederland

RTL Nederland heeft de eerste maand van het nieuwe jaar afgesloten met een zenderaandeel van 30,6% in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar, een verbetering ten opzichte van de maand december (30,4%). Hiermee neemt the family of stations, zoals RTL zich presenteert, wederom de positie van marktleider in.

De SBS groep volgt met 25,8% en de Publieken staan op een derde plaats met 24,3%. De winnaar van deze maand is RTL5, die met een zenderaandeel van 10,9% de tweede zender van Nederland is in de doelgroep 20-34 jaar, zo meldt RTL Nederland. RTL4 eindigt met 15.6% in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar.
 
RTL7 sluit januari af met een zenderaandeel van 6,7% in de doelgroep Mannen 20-49 jaar. In januari vorig jaar was dit nog 5,9%. Dit is mede te danken aan ‘RTL GP: Dakar 2007’. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten