Nederland 1 was in week 21 marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een aandeel van 18,4 procent. Nederland 2 had 7,1 en Nederland 3 4,5 procent. RTL4 scoorde 13,9, RTL5 kwam uit op 7,7 procent en RTL7 scoorde 4,6. SBS6 behaalde een aandeel van 11,3, Net5 had 5,2 procent en Veronica 5,5. Tien had een marktaandeel van 5,8 procent.
Het Journaal van 20.00 uur op vrijdag was met 1,716 miljoen belangstellenden het best bekeken programma van de week. ‘De zomer draait door’ scoorde 1,483 miljoen kijkers en het Familiediner 1,474 miljoen. ‘Hart van Nederland’ op zondag had 1,467 miljoen kijkers. Memories trok 1,390 miljoen kijkers. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Felix Meurders krijgt Marconi Oeuvre Award
24 oktober 2012
SBS verhuist voetbal van SBS6 naar Veronica
13 juli 2016
SLECHTE SEIZOENSSTART VERONICA
6 september 2000
Geen belspellen tijdens voetbalwedstrijden
26 november 2007
BNN treedt officieel toe tot de publieke omroep
25 april 1998
Skyradio en Radio Veronica snelst groeiende radiostations
22 januari 2013