Regio Radio, dit zijn de 13 regionale publieke omroepen van Nederland, laat wederom een stijging zien in de doelgroep “20-49”. ORN Radio heeft niet alleen het grootste marktaandeel in de doelgroep 10+, maar vertoont tevens een stijging in de planningsdoelgroepen “20-49 jaar” en “Boodschappers 20-49 jaar”. Stijgingen van respectievelijk 7,9% en 17,5%.
Daarnaast is een stijging van ruim 10% waar te nemen in de zakelijke doelgroep “Zakelijke Beslissers” (periode Aug07-Sep07, tijdvak Ma-Zo 07.00-19.00 uur).
Gérard Ghazarian, adjunct directeur van ORN: “Natuurlijk zijn wij zeer tevreden met het resultaat. Een stijging in de doelgroep 20-49 jaar, het behoud van het marktleiderschap en een sterke groei in de doelgroep Zakelijke Beslissers. Genoeg redenen om ORN mee te nemen in een radiocampagne. .” [Radiowereld.NL]