Naast een stijging in de doelgroepen B-to-B (+2,4%), Lichte Zakelijke Beslissers (+10,9%) en Zware Zakelijke Beslissers (+13,0%), blijft ORN Radio het met een marktaandeel van 13,7% in de doelgroep 10+ jaar erg goed doen in Nederland. Regio Radio, dit zijn de 13 regionale publieke omroepen van Nederland.
Ook qua luisterdichtheid is ORN Radio een stabiele partij gebleken in de periode december 2007 en januari 2008. De luisterdichtheden in de doelgroepen Lichte Zakelijke Beslissers en Zware Zakelijke Beslissers zijn voor beide doelgroepen gestegen met 18,0%.
Gérard Ghazarian, Adjunct Directeur ORN: “Wij zijn blij dat we een stijging in de Zakelijke Doelgroepen meemaken in een tijd waarin de hitlijsten radio blijken te domineren.” ORN heet volledig ‘Omroep Reclame Nederland’. Dit is de landelijke verkooporganisatie van reclamezendtijd van de Publieke Regionale Omroepen. [Radiowereld.NL]