De themaweek ‘Made in the Sixties’ die Radio 2 van 4 tot 8 februari uitzond is goed beluisterd. Het radiostation trok met de Sixties-week bijna 3 miljoen luisteraars, een grote stijging ten opzichte van vorig jaar toen de themaweek nog 2,2 miljoen luisteraars trok. Samen met de tv-uitzending en de website had ‘Made in the Sixties’ een bereik van 3,7 miljoen Nederlanders van 10 jaar en ouder. Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door bureau de Vos en Jansen in opdracht van Radio 2.
De Sixties Top 100 die op vrijdag 8 februari werd uitgezonden trok 2,3 miljoen luisteraars. Vorig jaar waren dit er nog 1,6 miljoen. De luisteraars waardeerden ‘Made in the Sixties’ met een 7,7. Naast de uitzending op Radio 2 was er ook op tv veel aandacht voor de jaren zestig. Op Nederland 3 besteedde de NPS aandacht aan ‘Made in the Sixties’ in het gelijknamige tv-programma. [Radiowereld.NL]