Luistercijfers regionale publieke omroepen

Regio Radio, dit zijn de 13 regionale publieke omroepen van Nederland, blijft het goed doen. Ruim een decennium bewijzen de publieke regionale radiozenders de grootste groep trouwe luisteraars aan zich te binden. Dit blijkt uit het Continue Luisteronderzoek in de periode maart en april 2008 in het tijdvak maandag tot en met zondag van 07:00 tot 19:00 uur uitgevoerd door Intomart/Gfk

Met een marktaandeel van 14% blijft ORN Radio de concurrentie een weer stap voor. Daarnaast laten de meest recente luistercijfers zien dat in de doelgroep boodschapper een stijging van het marktdeel is gerealiseerd van 3,75% (van 16% naar 16,6%). Clement Postmus, Directeur ORN: “Elke zender heeft het streven te stijgen in verschillende doelgroepen. ORN is blij met een sterke positie bij de doelgroep boodschapper (10+).” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten