Radio gaat over op print met ‘Alles Over Radio’

Na het boek ‘Radioreclame voor Dummies’ heeft RAB (Radio Advies Bureau) nu een nieuw boek uitgebracht: ‘Alles over Radio’. Het boek bevat zoals de titel al aangeeft alles wat men over radio moet weten. ‘Alles Over Radio’ is een ruim 150 pagina’s tellend naslagwerk dat geschreven is door Wilbert Schreurs. In het boek wordt ingegaan op het steeds toenemende aantal radioonderzoeken.

Ook de recente ontwikkelingen in het radiolandschap, de voornaamste ins en outs van radioplanning, de stand van zaken ten aanzien van DAB en andere vormen van digitale radio en achtergronden op radiogebied komen uitvoerig aan bod in dit radioboek. Het boek is vooral bestemd voor adverteerders en bureaus en iedereen die zich beroepsmatig met radio bezighoudt. Het boek bevat ook een cd-rom met onder andere een powerpointpresentatie van de samenvatting van het boek en tientallen radiospots uit binnen- en buitenland.

Naast het boek ‘Alles over Radio’ heeft de schrijver, Wilbert Schreurs, ook nog diverse andere boeken geschreven, waaronder: ‘Geschiedenis van de reclame in Nederland’, ‘Leuker kunnen we ’t niet maken’ (over tv reclame) en ‘Moet je luisteren…’ (over radioreclame). Adverteerders, reclame- en mediabureaus kunnen kosteloos een exemplaar “Alles over Radio” aanvragen via de website van Rab. Voor overige aanvragers zijn de kosten € 17,50. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten