Voor BNN is de komende maanden één vraag belangrijk: Haalt BNN voor 1 april 2009 de 300.000 leden? Voor BNN is doorgroeien het belangrijkste dat er is. Daarom roept BNN iedereen op om lid te worden van de jongerenomroep. Na de ‘Koop Dit, Word Lid’ campagne is de balans opgemaakt. BNN heeft de afgelopen vier maanden 42.000 nieuwe leden erbij gekregen, daardoor staat de teller op 267.000 komt.
Voorzitter Patrick Lodiers: “BNN is groot geworden door groot te denken. Daarom willen we graag naar onze magische grens van 300.000 leden toe. Dit aantal zorgt ervoor dat BNN eindelijk het platform op radio, TV en internet krijgt wat we al jaren willen.”
De campagne WHO CARES! roept iedereen op om vóór 1 april lid te worden van BNN voor €5,73 per jaar. Als dank voor het lidmaatschap heeft BNN een aantal briljante cadeaus in de aanbieding, zoals een DVD met Het Beste van BNN, Try Before You Die Condooms of het enige echte BNN Jubileumshirt. “Er zijn zoveel goede ideeën voor nieuwe programma’s, maar we zijn tot nu toe nog steeds één van de kleintjes in het publieke bestel. Daarom willen we zoveel mogelijk mensen oproepen om zich aan te sluiten bij BNN, zodat we nog meer mooie programma’s kunnen maken voor jongeren in Nederland,” Aldus Patrick Lodiers. [Radiowereld.NL]