De publieke omroep LLiNK gaat tot 1 april een grote reclamecampagne voeren bij tv-zender Het Gesprek. De groenste omroep LLiNK moet in twee maanden maar liefst 40.000 leden werven om niet uit het publieke bestel te verdwijnen. De reclamecampagne zal bijdragen aan het behalen van de benodigde 150.000 leden. Het Gesprek zendt 24 uur per dag digitaal en analoog van 16.00 tot 01.00 uur via de kabel.
Ruud Hendriks, algemeen directeur van Het Gesprek: “Wij zijn erg blij met het vertrouwen dat LLiNK op deze wijze in ons uitspreekt. Het is een teken des tijds dat LLiNK als publieke omroep geen moeite heeft om een commerciële concurrent in te zetten voor haar campagne. Wij hopen op onze beurt natuurlijk dat LLiNK het gaat halen. Hoe meer kwaliteits-tv er in ons land is, hoe beter.”
Tanja Lubbers, directeur van LLiNK: “De doelgroepen van Het Gesprek en onze omroep vertonen grote overeenkomsten. Het is dan ook een logische keuze om onze campagne bij Het Gesprek te laten uitzenden.” [Radiowereld.NL]