De publieke omroep heeft in week 9 met zijn drie zenders een marktaandeel behaald van 40,9 procent inhet tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder. Het marktaandeel van Nederland 1 was 22,2 procent, dat van Nederland 2 7,5 en Nederland 3 scoorde 11,2 procent. RTL Nederland had met zijn vier zenders 26,3 procent en SBS Broadcasting 19,7 procent.
RTL 4 was na Nederland 1 tweede zender met 15,0 procent en SBS 6 11,3 procent. RTL 8 kwam niet boven de 2 procent uit (1,9). Studio Sport Eredivisie was zondagavond het best bekeken programma met 2.963.000 kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zondag was goed voor 2.849.000 kijkers en Bananasplit was derde met 2.524.000 kijkers. Ook de Dik Voormekaar Show, die op vrijdagavond werd uitgezonden, deed het uitstekend met 2.438.000 belangstellenden volgens de Stichting KijkOnderzoek.
De publieke omroepen behaalden in week 9 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37.5%. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 23.3% en de SBS zenders 16.9%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 40.9%, de zenders van RTL Nederland 26.3% en de SBS zenders 19.7%. In week 9 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 204.3 minuten. [Adformatie/Radio.NL]