Bestedingen E Power Radio stijgen

In de eerste helft van 2009 zijn de bestedingen op E Power Radio (landelijke bundeling van 12 radiozenders) sterk gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2008. Het aantal landelijke adverteerders dat het totale netwerk inzette steeg volgens E Power Radio van 127 naar 162 (Bron Nielsen), de bijbehorende omzet steeg met 25% naar 4,8 miljoen.

Jan Lagrouw van E Power: “De kracht van E Power is de optelsom van onze radiozenders, dit maakt ons al 10 jaar tot een stabiele en solide aanbieder. Ons landelijk dekkende netwerk groeide dit jaar naar 1,7 miljoen luisteraars per week en ons marktaandeel in de belangrijke leefijdsgroep van 20 tot 49 jaar is gegroeid van 4,8% naar 6,4%, waardoor wij een positief omzetresultaat realiseren voor onze zenders.”

De radiozenders van E Power boekten nog een opvallend succes. Met 3 uur en 58 minuten hebben de zenders de langste luistertijd van alle Nederlandse radiozenders in de doelgroep 20 tot 49 jaar, wat aantoont dat de luisteraars het programma van de commerciële regionale zenders hoog waarderen. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten