Nederland 1 was in week 32 weer marktleider met een marktaandeel van 20,7 procent in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder. Het marktaandeel van SBS 6 en RTL 4 was precies even groot in het avondtijdvak: 12,8 procent. De drie publieke zenders hadden samen een aandeel van 36,0 procent, RTL Nederland had met vier zenders 24,4 procent en de drie zenders van SBS Broadcasting 22,6 procent volgens Stichting Kijkonderzoek.
De publieke omroepen behaalden in week 32 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31.4%. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 21.8% en de SBS zenders 18.7%. In week 32 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 133.2 minuten. In week 31 was dit nog 146.8 minuten. [Radio.NL/Adformatie]