Vanaf maandag 5 april keert het vertrouwde tv-programma‘Koffietijd’ in een nieuw jasje terug bij RTL 4. RTL Lounge-kijkers krijgen de kans het magazine ook elke werkdag tussen 13.00 en 14.00 uur bij de digitale zender te zien.
Nicolas Eglau, Head Business Development, Strategy & Thematic Channels van RTL is zeer blij met deze mooie aanwinst: “Zes maanden na de start van RTL Lounge krijgt de tv-zender steeds meer een eigen identiteit. Zowel gloednieuwe programma’s als ‘Super Swank’ en ‘Living The Life’ als actuele RTL-programma’s hebben een prominente plaats op de zender. Met een eigen koffiemoment om 13.00 uur biedt het kanaal een mooi extraatje voor haar vrouwelijke kijkers.”
In ‘Koffietijd’ wordt de kijker als vanouds bijgepraat over uiteenlopende zaken en schuiven dagelijks bekende en onbekende gasten aan bij Quinty en Loretta.
RTL Lounge is in korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste digitale zenders van Nederland. In de maand februari bereikte de zender maar liefst 3,1 miljoen unieke kijkers als etalagekanaal bij Ziggo en Caiway, waardoor veel nieuwe kijkers de zender hebben gevonden. De tv-zender is te ontvangen door digitale abonnees van UPC met een Royaal-pakket, door Ziggo-klanten met een Film & Entertainment-pakket of een Digitaal Totaal-pakket en door Caiway-abonnees via het Delight-pakket of de bundel Complete. [Radiowereld.NL]