Beat De Mol heeft dinsdag niet het gehoopte aantal kijkcijfers behaald. Vader en zoon De Mol moesten het dinsdagavond doen met 550 duizend kijkers. Producent John de Mol zei van tevoren in ‘De Wereld Draait Door’ dat hij hoopte op 750 duizend kijkers voor de spelshow, gepresenteerd door zijn zoon Johnny. Die vond dat erg veel.
Toch was SBS wel blij met de “succesvolle start” van de spelshow ‘Beat De Mol’ met Johnny de Mol. Op het hoogtepunt keken namelijk 781.000 kijkers naar Tv-Veronica en het marktaandeel was 21,4% in de doelgroep Mannen 20 tot 34 jaar.
In de nieuwe spelshow ‘Beat De Mol’, vanaf om 20.30 uur te zien op Tv-Veronica, gaat De Mol de strijd aan met verschillende BN’ers. De rivalen moeten op verschillende plaatsen op zoek naar kandidaten, met wie ze later in de studio een team vormen en allerlei bizarre opdracht moeten uitvoeren.
Fans van Johnny de Mol werden na het tv-programma getrakteerd op een aflevering van Waar is de Mol? Het reisprogramma, met presentator Dennis Weening als gast, trok 404 duizend kijkers. [Novum/Radio.NL]