Eurosport treedt toe tot SPOT

De sportzender Eurosport heeft zich ook aangesloten bij Spot, het marketingcentrum voor TV-reclame. Met de deelname in SPOT wordt Eurosport ook vertegenwoordigd in de Stichting Kijkonderzoek en het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC). Eurosport is via Triade Media al enkele jaren actief op de TV-reclamemarkt.

Michel van der Voort, directeur SPOT: “Eurosport is de langst bestaande commerciële zender. Met de specifieke programmering wordt een duidelijk profiel gerealiseerd en een uitgesproken umfeld geboden. Het is fantastisch dat we in zo’n mooi sportjaar juist Eurosport aan ons porfolio kunnen toevoegen. We zijn nu compleet.”

In SPOT participeren de volgende organisaties: Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL Nederland , FOX Channels Benelux, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, MTV Networks Benelux, Eredivisie Live, Sport1 en Eurosport. [RadioWereld.NL]

Gerelateerde berichten