Ster lanceert ‘Ster Extra’: interactieve reclame-app

De Ster introduceert als eerste in Nederland een interactieve reclame-applicatie. Onder de naam Ster Extra kunnen kijkers tijdens reclameblokken op televisie direct aanvullende informatie opvragen, exclusief voordeel behalen of testaanvragen doen op het tweede scherm. Hierdoor krijgen adverteerders meer bekendheid en kunnen ze meer verkopen.

Wanneer er geen Ster Extra blok op tv is, biedt de app op ieder moment van de dag de mooiste, leukste en meest bijzondere commercials van vroeger en nu.

De adverteerder kan met Ster Extra zijn televisiecampagne verrijken met verschillende interactieve opties. Tegelijkertijd kan de adverteerder diverse merkextra’s bieden zoals campagneverdieping en activatie. Consumenten kunnen via de app direct kopen, proberen en testaanvragen doen.

Arian Buurman, algemeen directeur Ster: “Ster Extra is uniek voor adverteerders, het biedt hen mogelijkheden om nog efficiënter en effectiever te communiceren. Het is de kans om op een innovatieve manier in contact te komen met de kijker en aan te zetten tot actie. Je maakt direct kennis met de speciale premiums, die alleen op dat moment beschikbaar zijn. Daarnaast biedt de app veel fun rondom reclame. Met Ster Extra duik je in een wereld vol extra’s tijdens Ster-reclameblokken, direct op je tablet.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten