Search
Close this search box.

Coen en Sander zoeken op 3FM naar meest irritante radioreclame

Coen en Sander gaan in de ‘De Coen en Sander Show’ op 3FM weer opzoek naar de irritantste radioreclame van 2013. Welke radioreclame haalt het bloed onder de nagels vandaan. Coen en Sander verzamelen alle inzendingen en daarna komt er een shortlist.

Sommige reclamebureaus en adverteerders lijken te zweren bij het motto ‘hoe irritanter, hoe beter’.  Met Het Houten Reclameblok proberen Coen en Sander iedereen aan te sporen tot het maken van spotjes waar je wél naar wilt luisteren.

Op de website van ‘De Coen en Sander Show’ kunnen luisteraars volgende week weer hun stem uitbrengen op de in hun ogen meest irritante reclame.

Spa Citron wint Het Houten Reclameblok in 2012
De makers van de radiocommercial van Spa Citron hebben in 2012 Het Houten Reclameblok mogen ontvangen. Luisteraars van het 3FM-programma ‘De Coen en Sander Show’ vonden het radiospotje waarin ‘Citronees’ werd gesproken het meest irritante radioreclame van 2012. Sindsdien is die ook niet meer op de radio.

Update
De genomineerde van 2013 volgens Coen en Sander zijn: NS spoordeelwinkel, 123Gold, Bosch Car Service, Het houdt niet op, Kamerplant, Menzis, Omoda, Saturn, Peugeot, RAB, Prorail, Toyota, Vodafone, Volkswagen en Ziggo mobiel. Stemmen kan hier. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten