Sky Radio start in samenwerking met JCDecaux met het inzetten van de digitale Mupi® Métropole. Op de Mupi is live te zien welke hit op Sky Radio wordt gedraaid, inclusief foto van de artiest.
Sky Radio is het eerste radiostation dat gebruik maakt van de realtime techniek op de digitale Mupi®. In Amsterdam wordt de digitale Mupi® van JCDecaux voor Sky Radio ingezet.
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux van het non-stop muziekstation: “De actie van Sky Radio op onze Mupi® Métropole is het voorbeeld van een actie die uitsluitend op digitale buitenreclame kan. Creatie is hier perfect afgestemd op het medium en haar mogelijkheden.”
Dennis Kuzee, marketing manager Sky Radio: “Ik ben blij dat we met deze innovatie onze live ‘now playing’ informatie nu ook naar de digitale Mupi® kunnen doorvertalen.
Zeker omdat beluistering via mobiele apps een steeds groter aandeel inneemt, is het voor Sky Radio van belang om ook bij het winkelend publiek onze actuele playlist te promoten. Dichter op het gebruiksmoment en het genieten van non-stop muziek kunnen we haast niet zitten.” [Radiowereld.NL]