De tv-zenders van BrandDeli hebben ook de derde maand van 2014 succesvol afgesloten, dit meldt de ad sales exploitant van het tv-zenderportfolio van FOX International Channels. Gezamenlijk realiseerden zij een marktaandeel van 15,9% (20-49 jaar), 8% hoger dan in maart 2013.
Maart is hiermee een mooie afsluiter van een succesvol eerste kwartaal voor BrandDeli, waarin – ondanks de Olympische Spelen – een groei van 8% ten opzichte van vorig jaar werd gerealiseerd. Hiermee is BrandDeli, samen met de Ster, de enige exploitant die in deze periode groei laat zien.
Het succes in maart is mede tot stand gekomen door de goede performance van Comedy Central, ID, FOX, FOX Sports, MTV, NGC en TLC. Voor FOX was het zelfs de beste maand sinds de start van de zender volgens de cijfers van SKO over de hele dag inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzending
BrandDeli
BrandDeli is een samenwerking tussen Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert in totaal twaalf lineaire en digitale TV-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van zowel spot, online als Brand Partnerships. [Radiowereld.NL]