Veldhuis & Kemper presenteren Spot On Tv

Spot heeft de eerste namen bekendgemaakt van sprekers die tijdens Spot On Tv 2014 het podium in Theater Amsterdam betreden. Marketingstrateeg Maarten Albarda en mediaconsultant Dean Donaldson. De presentatie van het evenement op 11 september is in handen van het duo Veldhuis & Kemper.

Dean Donaldson (Global Innovation Consultant, Media Mind) zet de belangrijkste ontwikkelingen op gebied van TV, online video en social media op een rij waarbij de synergie tussen deze drie centraal staat. Maarten Albarda, (Flock Associates, Coca Cola) momenteel werkzaam en woonachtig in de VS, gaat in zijn presentatie dieper in op de rol van de adverteerder in een snel veranderende mediawereld.

Eerder werd al bekend dat Deloitte de tweede editie van het onderzoek a new breed of media, presenteert. Centraal in dit onderzoek staat de vraag hoe de Nederlandse consument staat tegenover TV. Is dit nog steeds voor het belangrijkste medium? Hoe is het multi screenen ontwikkeld in de afgelopen twee jaar en hoe staat het met de penetratie van Netflix en andere VOD aanbieders? Tijdens Spot On Tv 2014 gaat Marieke van der Donk van Deloitte TMT dieper in op deze vragen.

Spot On Tv 2014
Met als thema ‘TV, zet je wereld aan’ biedt Spot adverteerders, reclamebureaus, mediabureaus en programmamakers een middag vol kennis en inspiratie waarbij alle belangrijke ontwikkelingen op het gebied van TV en online video aan bod komen. Spot is het Nederlandse marketingcentrum voor TV reclame.

Spot verzorgt informatie over TV als reclamemedium, biedt services ten behoeve van adverteerders en vertegenwoordigt de belangen van de reclamebedrijven van de TV zenders. In Spot participeren de volgende organisaties: Ster, RTL Nederland, SBS Broadcasting, BE VIACOM, SPORT1, Discovery Networks, FOX International Channels Benelux, Disney Channels Benelux, ORN, AT5, Eurosport en NBCUniversal. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten