De eerste campagne van NLziet is van start gegaan. De campagne van het nieuwe VOD-platform draagt de slogan ‘Zie je bij NLziet’. NLziet is de gezamenlijke online tv-dienst van NPO, SBS en RTL die het mogelijk maakt om non-stop het grootste en meest actuele Nederlandse televisieaanbod te bekijken.
Met de campagne laat NLziet toekomstige gebruikers zien dat via één portal, waar en wanneer men wil en op alle mobiele devices het beste van Nederlandse TV bekeken kan worden. De campagne wordt de komende tijd zowel via TV als online zichtbaar met daarin prominente BN’ers als Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij. Een abonnement op NLziet kost 7,95 per maand
Samenwerking RTL, SBS en NPO
Eind vorig jaar kondigden RTL, SBS en de NPO een samenwerking aan en begin juli werd NLziet als hét nieuwe video on demand-platform, met content van zowel de publieke omroep als de commerciële omroepen RTL en SBS, gelanceerd.
NLziet Managing Directeur Niels Baas: “Na de livegang van de eerste versie van het platform zijn we volop bezig met het toevoegen van nieuwe functionaliteiten zoals bijvoorbeeld het kijken naar NLziet op je TV scherm via Chromecast. Reden te meer om NLziet nu ook met een spraakmakende campagne bekend te maken bij het grote publiek.” [Radiowereld.NL]