Spot heeft het totale programma bekendgemaakt van de sprekers en onderwerpen van ‘Spot On Tv’. Aad Kuijper (Alfred) en Remco Marinus (Lemz) zullen in een sessie over creativiteit in TV-reclames het podium betreden. Paul de Vos (EO) en Kirsten Gelissen (Fox International Channels) zijn aan het programma toegevoegd in een sessie met programmamakers.
Spot On Tv is het evenement over TV voor marketing-, media- en TV-professionals op 11 september in Theater Amsterdam. Strategie, creatie, ROI, lineair versus online; alle belangrijke ontwikkelingen op het gebied van TV en online video voor zowel programma’s als reclames komen aan bod. Het evenement wordt gepresenteerd door Veldhuis & Kemper.
Programma Spot On Tv
– Deloitte TMT presenteert de tweede editie van ‘A New Breed of Media’: hoe staat de Nederlandse consument tegenover TV? Is TV nog steeds het belangrijkste medium? Hoe is het multi screenen in de afgelopen twee jaar ontwikkeld en hoe staat het met de penetratie van Netflix en andere VOD-aanbieders?
– Mediaconsultant Dean Donaldson (Global Innovation Consultant, voorheen Media Mind) zet vervolgens de belangrijkste nieuwe ontwikkelingen op gebied van TV, online video en social media op een rij.
– Aad Kuijper (Creative Partner van Alfred) en Remco Marinus (Creative Director van Lemz) geven in een inspirerende sessie met VEA-voorzitter Marc Oosterhout speciale aandacht aan creativiteit in reclames.
– Marketingstrateeg Maarten Albarda (Flock Associates, voorheen Coca Cola) belicht de rol van de adverteerder in deze snel veranderende mediawereld.
– Wat leveren onze advertentie-euro’s op? Simon Tunstill van het Engelse Thinkbox en Gerald Neumüller van het Duitse Seven One Media delen hun inzichten aan de hand van uniek ROI-onderzoek.
– Hoe kan TV de wereld van de kijker aanzetten? Paul de Vos, project manager The Passion (EO) en Channel Manager Kirsten Gelissen (Fox) van het themakanaal 24Kitchen vertellen ons hoe zij de kijker raken.
Toegang gratis
Spot on TV begint op 11 september om 13:00 uur. Het plenaire programma eindigt om 17:00 uur. De toegang is gratis. Geïnteresseerden kunnen een toegangskaart aanvragen via Spotontv.nl
Spot
Spot is het Nederlandse marketingcentrum voor televisiereclame. Spot verzorgt informatie over televisie als reclamemedium, biedt services ten behoeve van adverteerders en vertegenwoordigt de belangen van de reclamebedrijven van de televisiezenders. In Spot participeren de volgende organisaties: Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL Nederland , FOX Channels Benelux , AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, BE VIACOM Benelux, NBCU, Eurosport en Sport1. [Radiowereld.NL]