Discovery Channel viert 25- jarig bestaan in Nederland

De doelgroepzender Discovery Channel is jarig en viert 1 oktober haar 25- jarig bestaan in Nederland. De tv-zender start daarom vanaf 1 oktober 2014 met een nieuwe merkbelofte: ‘Make Your World Bigger’.

Alco de Jong, VP Country Manager Discovery Networks Benelux: “Make your World Bigger belichaamt uitstekend het DNA van Discovery. Door onze presentatoren te vragen wat hen motiveert, hopen we onze kijkers te inspireren om hun horizon zelf te verbreden.

Ik ben ontzettend trots dat Discovery staat als een huis. Niet alleen als groeiende zender, maar ook als merk dat alom wordt gewaardeerd. Dat bevestigde Interbrand begin dit jaar nog, door ons uit te roepen tot sterkste TV merk en 2e sterkste mediamerk van Nederland.”

John Hendricks heeft de zender Discovery in de Verenigde Staten in 1985 opgericht. Zijn missie was om de nieuwsgierigheid te bevredigen en om een verschil te maken in het leven van mensen met een zender, die hen entertaint, verbindt en iets leert. In 1989, was Nederland een van de 1e markten, waar Discovery Channel internationaal werd gelanceerd. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten