Met een bereik van ruim 3,7 miljoen verschillende luisteraars mag Sky Radio zich, net als in de vorige meetperiode, de bereiksleider van Nederland noemen, met een verschil van bijna een half miljoen luisteraars op de nummer 2.
Voor de zesde achtereenvolgende luistercijferperiode weet Sky Radio een groei ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder te realiseren in de doelgroep Vrouw 20-34 jaar. Volgens de meest recente luistercijfers heeft het non-stop muziekstation een aandeel van 16,6%. In vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder is dat een stijging van ruim 15%. Ook in andere vrouwen doelgroepen stijgt Sky ten opzichte van het jaar ervoor. In Vrouw 20-49 jaar is de groei 6%, in Vrouw AB1 20-49 jaar 15%.
6 miljoen
Overigens hebben ook veel Nederlanders geluisterd in de weken voor en tijdens de kerstdagen naar Sky Radio, ruim 6 miljoen. 41% van alle Nederlanders (10 jaar en ouder) heeft in de periode van 6-26 december naar Sky Radio The Christmas Station geluisterd. Sky laat de concurrentie ver achter zich met een verschil van 2 miljoen luisteraars. Van de mensen die tijdens de kerstdagen naar de radio luisterden, stemde 1 op de 3 af op Sky Radio. [Radiowereld.NL]