BrandDeli geeft reclameverkoop uit handen

BrandDeli en het online videoplatform Makers Channel zijn een samenwerking met elkaar aangegaan. Makers Channel zal per direct alle sales activiteiten onderbrengen bij het mediabedrijf. BrandDeli representeert diverse TV-merken: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central, Discovery, Eurosport, FOX, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC.

Allard Ruyl, CEO BrandDeli: ‘’In de huidige markt bewegen TV en online steeds meer naar elkaar toe. Hierdoor krijgen ‘Makers’ meer invloed. Wij zorgen ervoor dat wij daar zijn waar onze doelgroep is, dus dit was een logische stap voor ons. Dat innovatieve partijen graag met ons samenwerken is voor ons een bevestiging dat wij ons ontwikkelen in de juiste richting.”

Marko van Kampen, co-founder en CEO van Makers Channel: “BrandDeli is voor ons de perfecte partner om het Makers Channel platform commercieel te ondersteunen. BrandDeli is expert op de jonge doelgroepen en heeft daarmee toegang tot voor ons relevante adverteerders. Daarbij zal het talent van de makers in samenwerking met de creativiteit van BrandDeli ons helpen om samen met adverteerders mooie Brand Partnerships op te zetten.’’ [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten