NGC en 24Kitchen in top-5 sterkste mediamerken

National Geographic (Channel) en 24Kitchen zijn beide vertegenwoordigd in de top-5 van de sterkste mediamerken van Nederland, zo blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Interbrand. National Geographic (Channel) staat op de derde plaats na de lijstaanvoerder Facebook en NOS op nummer twee. Op vier staat NPO 1 en 24Kitchen is de nieuwe binnenkomer op de vijfde plek.

Zowel National Geographic Channel als 24Kitchen zijn onderdeel van FOX International Channels Benelux die hiermee haar relevantie in het Nederlandse medialandschap bevestigt.

Top-5 sterkste mediamerken volgens de Nederlandse consument (Bron: Interbrand) 1 Facebook, 2 NOS, 3 National Geographic (Channel), 4 NPO 1, 5 24Kitchen, 6 LinkedIn, 7 Discovery Channel, 8 YouTube, 9 NU.nl en 10 Donald Duck.

Mark Bruitsman, Head of Programming van FOX International Channels Benelux: “Om met 2 van onze merken in de top 5 te staan is vooral een prachtige beloning voor de hardwerkende teams van zowel 24Kitchen als National Geographic. Wij danken nog steeds ons bestaansrecht aan de waardering van het publiek. Dit is dan ook een resultaat waar ik supertrots op ben.”  [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten