Documentaire MH17 van NPO 1 bereikt veel Twitteraars

‘De documentaire MH17: Het verdriet van Nederland’ op 16 juli heeft (in week 29) de meeste Twitteraars bereikt. In totaal 97.510. Deze Twitteraars hebben 389.952 tweets over deze uitzending gezien. De uitzending van Studio Tour op 19 juli was in week 29 het grootste sportprogramma op Twitter met een bereik van 27.656 twitteraars.

Met 968.385 Twitter Impressies was NPO 2 de grootste zender onder de Twitteraars. Dit blijkt uit de GfK Twitter TV Ratings, die Spot wekelijks publiceert.

De wekelijkse GfK Twitter TV Ratings geven inzicht in het bereik van Nederlandse TV-programma’s en zenders op Twitter. Deze cijfers laten per programma en zender zien hoeveel mensen erover getwitterd hebben. Niet alleen wordt het aantal Tweets gerapporteerd, ook geven deze cijfers inzicht in het aantal unieke Twitteraars, het aantal Twitteraars dat een Tweet heeft gezien en het aantal impressies. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten