Het tv-programma Radar heeft maandagavond de winnaar van de ‘Loden Leeuw’ bekendgemaakt. Ieder jaar reikt Radar de publieksprijs uit aan de meest irritante reclame van het jaar 2015. TUI (Ontdek wat TUI met je doet) kreeg de ‘Loden Leeuw’ maandagavond uitgereikt.
Dit jaar waren in de categorie ‘meest irritante commercial van 2015’ naast TUI – Ontdek wat TUI met je doet ook genomineerd: Specsavers – The Specs Effect, Simpel – Gerard Joling, Stella E-bike – 5 keer beter uit met Stella en Lactacyd – Is water alleen goed genoeg? voor de Meest Irritante Reclame.
Andere genomineerden voor de trofee waren door de jaren heen: HoyHoy.nl (2014), Bonprix (2013) en Zalando (2012). De Loden Leeuw is een initiatief van Radar en wordt sinds 2008 uitgereikt. Dit jaar is er meer dan 100.000 keer gestemd op Radartv.nl. [Radiowereld.NL]