BrandDeli ziet primetime marktaandeel stijgen

BrandDeli komt elke maand met positief nieuws, het lijkt alleen maar beter te gaan met het bedrijf. De zenders van BrandDeli zijn het nieuwe TV-seizoen voorspoedig van start gegaan met een primetime marktaandeel van 11,1% (20 t/m 49 jaar) in de maand september. Dit is een stijging van 17% ten opzichte van vorig jaar. In het all day tijdvak behaalde BrandDeli 17,4% marktaandeel, een groei van 7%.

De stijging is onder meer te danken aan de toevoeging van de zender BBC First aan het zenderportfolio. Kinderzender Nickelodeon realiseerde een groei van maar liefst 27% ten opzichte van vorig jaar september en kwam uit op 19,4% marktaandeel in de doelgroep 6 t/m 12 jaar. Hiermee was Nickelodeon voor de zevende maand op rij marktleider in deze jonge doelgroep.

BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van reclame van o.a. 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike, TLC. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten