Telfort is wederom genomineerd voor een RAB Award, dit keer voor de radiocommercial ‘MB’s meenemen’. In juni volgend jaar wordt bekend wie de winnaar is van de publieksprijs tijdens het event van de RAB Radio Advertising Awards.
Ex-miljonair Hans van de Berg blijft vrolijk en positief vertellen over alle voordelen en slimmigheidjes die hij met zijn vindingrijkheid ontdekt. Dit keer staat de doggybag synoniem voor de Telfort-claim: MB’s meenemen naar de volgende maand. Actrice en ‘stem van Telfort’ Susan Visser zorgt voor de call to action met een scherpe aanbieding.
De radiocommercial ‘MB’s meenemen’ niet alleen op de radio te horen maar ook via televisie.
Liedewij Hentenaar, directeur van marketingorganisatie RAB: “We zijn trots op Telfort als radioadverteerder en blij om hen weer te mogen nomineren. Telfort maakt zeer goed gebruik van de mogelijkheden die radio biedt, in creatie en in mediastrategie. Zonder radio laat je effect liggen, dat weten we al een tijdje, en Telfort neemt dit feit ter harte.”
RAB Radio Advertising Awards
Het RAB (Radio Advies Bureau) organiseert in het voorjaar van 2017 de uitreiking van de RAB Radio Advertising Awards waarbij de publieksprijs één van de awards is. Voor deze prijs worden tien voorrondes gehouden waarin steeds tien radiocommercials worden beoordeeld. Suzuki Baleno was de eerste genomineerde en Telfort is nu de tweede. De komende maanden worden de andere acht genomineerden gekozen door het Nederlands publiek.
Onafhankelijk marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel voert in opdracht van RAB dit panelonderzoek naar de beste radiocommercial uit. De totale steekproef (N=629) is representatief voor de Nederlander van 13 tot 64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. [Radiowereld.NL]